°ˆ~*¤®§(*§عفاريت مكة §*)§®¤*~ˆ°
مرحبا عزيزي الزائر أنت غير مسجل معنا ويسعدنا إنضمامك إلى أسرتنا

وفي حالة وجودك معنا كعضو سارع في الدخول من جديد

°ˆ~*¤®§(*§عفاريت مكة §*)§®¤*~ˆ°

الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالتسجيلدخول

مرحبا بكم في مملكة العفاريت للراب العربي إنتظروا جديد رابرية العفاريت

االله يرحمك يأإأإأحسأأأأأأم ويدخلك الجنة دعواتكم له ...

شاطر | 

جربت روحك تجرحك وتروح ..~

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
SHaDya
آخٌترِتكًكِ لَـ ِتكَوِن :- نبٌضِآ لِيُ
آخٌترِتكًكِ لَـ ِتكَوِن :- نبٌضِآ لِيُ

انثى الجدي الخنزير
تاريخ الميلاد : 09/01/1996
المزاج : ........
ما أغنيتك المفضلة : وعدتك .. جربت
الهواية : ........
الحكمة : نفسي لا تستحق الثقة فلما أثق بغيري

من المؤسف حقاً أن تبحث
عن الصدق
في عصر الخيانة وتبحث عن الحب في قلوب جبانة

الأخلاق : 100%
الصديق المقرب : ياسين .. نسومتى .. موهتى .. لولتى
عنوان السكن : لقد أخترت الرحيل من مدينة المستحيل
جنسيتك؟ :
المزاج :
+ :
$ :

مُساهمةموضوع: جربت روحك تجرحك وتروح ..~    الخميس أبريل 05, 2012 9:16 pm

بسـم الله الرحمن الرحيم ..
نبدأ ..
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
" كلمات مكتومة جوا قلبي توصفني توصف مقدار حزني .. تفكير عميق تملكني ليش ليش ليش تغيرنا .. ليش ليش تباعدنا اختلفنا عن طريق واحد افترقنا آأإهـ إيش إللي صار ؟؟ "

كل انسان بيحتاج انسان يحس بيه .. يبقي دايم معاه يشكيله الالامه واحزانه .. فرحه .. يمكن اغلب الصفات دي واكثر بنلاقيها في تلاتة :

1. الأم

2. الصديق / الصديقة

3. الحبيب / الحبيبة

كل انسان بيختلف علي حسب ميووله وراحته .. فيه ناس بترتاح مع الام وناس ف الصديق وناس تانية خالص مع اللي بيحبوهم ..
بس اصعب جرح وقتها بيبقي جرح الصديق او الحبيب
هحكي ليكوا قصة ..
كان في يوم ليا صديقة .. اعتبرتها بالنسبالي اقرب لياا من اختي وزي مابيقولوا توأم روحي .. كنت بلاقي تشابه كبير جدا بينا احنا الاتنين .. اغلب الناس اللي كانت تشوفنا تقولنا انتوا شبه بعض .. حتي لما كنا بنتكلم احيانا نفس الكلمة بتطلع في نفس الوقت ,, او لما نبقي خارجين يبقي نفس اللون اللبس ..
قضيت معاها اجمل اياام حياتي وانا ده منكروش .. كانت كل واحدة للتانية سند ليها .. كنا متقاربين لدرجة يعني متخطرش ع البال .. بس يلا هو نصيب .. كنت افتكر ايامنا اللي قضيناها سوا ..
كنت احيانا اطلع من المدرسة الاقيها قدامي .. كنت ببقي فرحانة لانها معايا .. معاها مكنش بيهمني حد ..
سيبت نفسي وغمضت عيني معاها .. كانت معاها اي مشاكل عندي بتهوون ..
كنت افتكر حاجة حصلت معانا ..
جارتها تبقي زميلة ماما ف الشغل .. ف فيوم هي اتصلت بيا وقالتلي ان جوزها مات .. اول ماقولت لماما .. قالتلي انا هروح اعزي وكده واجب برده وخاصة ان تعتبر زميلة ماما دي من المقربين اللي حد كبير ليها ..
فقولت لماما اجي معاكي واجب العزا برده .. والراجل كان كويس مع ان وربنا ماعرفه .. وروحت مع ماما سيبتها وروحت لصحبتي دي ..
وقعدنا ع هالحال لاسبوع حوالي ..
كنا دايما انا وهي بنتخانق ونقول هنسيب بعض .. بس كنا زي الجزم بنرجع لبعض بعد كده .. كانت لما تسألني احنا هنفضل اصحاب لغاية مانكبر كنت اقولها لا عشان استفزها .. لا مش هنستمر .. مع ان كان قصدي بالكلام ده هزار .. واتضح ان حتي الهزار بقي ممنوع ..
كنت دايما اقول اليوم بدل انهاردة .. وهنتظرك بدل ماستناكي .. كانت تقلدني وانا بقولهم كنت ببقي فرحانة جدا والله ..
رسمنا طريقنا سووا .. خطوة خطوة بنينا مستقبلنا مع بعض .. مكنتش بس ربطانا مجرد صداقة .. او مجرد حد محتاج للتاني لا ابدًا ,, كانت رابطة الاخوة اللي بينا اقووي من اي حاجة ..
جه اليوم اللي خسرنا بعض فيه .. يمكن يكون هو مش فارق معاها من وجهة نظري .. بس فرق معايا كتير .. حاسة ان مصدر الضوء اللي بحياتي راح .. مصدر سعادتي راح .. يومي بقي غاية ف الملل .. نوم مذاكرة مدرسة حصص .. كانت هي ع الاقل المتنفس بتاعي .. انا فعلا احتاجها بشدة .. وبحبها اووي اووي اووي .. بتابع اخبارها من بعييد وبطمن عليها من بععيد .. لان مابينا اتحط سوور ضخم صعب يتشال .. يمكن اللي جابرني ع اني اشوف اخبارها ان كان بينا عشرة وعيش وملح اكلناه سوا وايام حلوة انقضت سعيدة وحزينة ومرة .. بس انا عمري ماتوقعت انها ممكن تحكي عني من ورايا .. لكن ربنا يسامحها دي اكتر كلمة اقدر اقولها .. وفعلا كانت كلمتك صح يوم ماقالتلي لكل فعل رد فعل مساو له ف المقدار ومضاد له ف الاتجاه ,, لو دققنا فيها من وجهة نظري هلاقي ان كل واحد له ردة فعل مساوية ع اللي حصل .. وكل واحد فينا بطريق بإتجاه مضاد ..
عامة انا بتمني ليها حياة سعيدة وحلووة ..
وربنا يوفقها ان شاء الله بحياتها العملية والعلمية ..
وتحقق كل احلامها ..~

مش شرط تبقي دي قصة حقيقة بالعكس
دي قصة من وحي خيالي ملهاش اي اساس من الصحة
لما بيتراكم الحزن جوانا ومنعرفش نطلعه بنجسده ف صورة قصة بين اشخاص ..
" دموعي وكل احاسيسي تحلف انها تحبك طول ماقلبي بينبض يبقالك شمعة تنورلك دربك .. "

________Makkah~AfreeTs________

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

هو..
بطل حيآتي .. 💕
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

جربت روحك تجرحك وتروح ..~
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1